(0332) 771-999
(050) 378-63-56
Терраудит
  • Головна
  • Про нас
    • Діяльність
    • Офіційні документи
    • Сертифікати та дипломи
  • Послуги
    • Аудит
    • Консультації
    • Оскарження податкових рішень
    • Курси з обліку
    • Ведення обліку
    • Інші послуги
  • Консультації
    • Бухгалтерський облік
    • Оподаткування
    • Облік за МСФЗ
    • Облік в сільському та лісовому господарстві
    • Облік в торгівлі
    • Облік ЗЕД
    • Облік в неприбуткових організаціях
  • Довідкові ресурси
    • Офіційні установи
    • Громадські, професійні та інші організації
    • Законодавство
    • Реєстри та інформаційні бази
    • Професійні видання
    • Форми документів
    • Методичне забезпечення
    • Наукові публікації
  • Контакти

Як відправити звітність до ДПС поштою і що робити у випадку, коли пошта втратила лист із звітністю?

22.05.2021terraudit2

Згідно п. 49.3 ст. 49 ПКУ платник податків може відправити декларацію (звіт, розрахунок) до контролюючого органу поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення.

При цьому, у разі надсилання податкової декларації поштою, платник податку зобов’язаний здійснити таке відправлення на адресу відповідного контролюючого органу не пізніше ніж за п’ять днів до закінчення граничного строку подання податкової декларації (п. 49.5 ст. 49 ПКУ).

Так, найменування відправника та адресата, їх поштові адреси на поштовому відправленні пишуться розбірливо чорнилом чи кульковою ручкою (крім червоного, жовтого та зеленого кольорів) або друкуються.

Опис вкладення заповнюється відправником у двох примірниках, один із яких залишається у платника податків.

У разі втрати або зіпсуття поштового відправлення чи затримки його вручення контролюючому органу з вини оператора поштового зв’язку, такий оператор несе відповідальність відповідно до закону (п. 49.6 ст. 49 ПКУ).

Платник податків протягом п’яти робочих днів з дня отримання повідомлення про втрату або зіпсуття поштового відправлення зобов’язаний надіслати поштою або надати особисто (за його вибором) контролюючому органу другий примірник податкової декларації разом з копією повідомлення про втрату або зіпсуття поштового відправлення.

Незалежно від факту втрати або зіпсуття такого поштового відправлення чи затримки його вручення платник податків зобов’язаний сплатити суму податкового зобов’язання, самостійно визначену ним у такій податковій декларації, протягом строків, установлених ПКУ (п. 49.7 ст. 49 ПКУ).

Джерело: Територіальні органи ДПС у Чернівецькій області

Останні новини

  • Чи потрібно проводити через РРО плажеті, отримані через банківські системи дистанційного обслуговування (Приват 24, Портмоне, Монобанк, тощо)?
  • Порядок реєстрації касира для програмного РРО
  • Чи може директор отримувати товар без довіреності?
  • 20-ОПП: коли і для чого подавати
  • Чи передбачена адміністративна відповідальність за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних та розрахунків коригування до них?
  • Як відправити звітність до ДПС поштою і що робити у випадку, коли пошта втратила лист із звітністю?
  • Як повернути помилково або надмірно сплачені податки через електронний кабінет платника?
  • ФОП-єдинники 3 групи за 1 квартал 2021 року звітуються за новою формою!
  • Чи може ФОП-єдинник ІІ групи надавати в оренду нерухомість як фізичина особа?
  • ПДВ: що змінилось з 1 березня 2020 року?
  • Хто повинен застосовувати РРО з 1 січня 2020 року?
  • За які порушення не штрафуватимуть під час карантину?
  • Нові штрафи за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних
  • З 2021 року застосовувати Книги обліку доходів не обов’язково!
  • З 3 серпня податки можна сплачувати 23/7

Контакти

43016, м. Луцьк, вул. Ковельська, 13, 4-й поверх
(0332) 771-999
(050) 378-63-56
terraudit@ukr.net
  • Про нас
  • Послуги
  • Консультації
  • Довідкові ресурси
  • Контакти

Аудиторська компанія "Терраудит", м. Луцьк